ملازمین کی حوصلہ افزائی کے بارے میں اکثر پوچھے جانے والے سوالات

 آپ کے کاروبار کی کامیابی کا انحصار ان لوگوں پر ہے جو آپ کے لئے کام کرتے ہیں۔  سخت محنت کر کے اور اپنی تمام صلاحیتوں کی نمائش کرکے ، آپ کے ملازمین آپ کے صارفین کو مطمئن رکھنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔  یہ وہ جگہ ہے جہاں ملازمین کی حوصلہ افزائی ضروری ہے۔  یہ "مالکان" کی ذمہ داری ہے کہ وہ ملازمین کی حوصلہ افزائی کریں جس کے نتیجے میں وہ ان کے کام کے بارے میں ایک بہتر نقطہ نظر پیش کریں گے اور ان کی مدد کریں گے کہ وہ اپنی صلاحیت کو بہترین انداز میں انجام دینے کی کوشش کریں۔  ایک مشکل اور اہم کام جو باس کرسکتا ہے وہ ہے اچھے ملازمین کو رکھنا ، نہ صرف ان کا انتظام کرنا۔  ملازمین کو خوش رکھنے اور ایک مثبت کام کا ماحول پیدا کرنے کے لئے محرک ایک اہم پہلو ہے۔


 آپ کے ملازمین کی حوصلہ افزائی کرنے کے طریقوں کا انحصار اس بات پر ہے کہ آپ کس سے پوچھتے ہیں ، کیوں کہ بہت سارے تناظر ہیں جو سب مختلف ہیں اور بیشتر جوابات درست ہیں۔  ایک مینیجر کو یہ سمجھنا چاہئے کہ بہت سارے طریقے ہیں جن سے کسی کو حوصلہ افزائی کی جاسکتی ہے اور اس کے بارے میں تجاویز کے لئے کھلا رہتا ہے۔  چونکہ ہر فرد مختلف ہے ، اس لئے یہ احساس پیدا ہوتا ہے کہ ہر شخص کی حوصلہ افزائی کرنے کے طریقے بھی مختلف ہوں گے۔  ایک غلطی جو عام طور پر ملازمین کی حوصلہ افزائی کو بڑھانے کی کوشش کرتے وقت کی جاتی ہے وہ ہے اس کو "زیادہ کام" کرنا۔  کیا آپ غیر اعلانیہ ملازمین کی تعریف کرتے ہیں کیوں کہ اس سے دوسرے ملازمین اپنی کارکردگی پر برا محسوس کرسکتے ہیں؟


 "الہامی" کا اصل معنی کیا ہے؟


 کچھ لوگ سوچ سکتے ہیں کہ الہام تحفہ دینے یا زبانی تعریف کرنے کا معاملہ ہے۔  کچھ یہ سوچ بھی سکتے ہیں کہ تنخواہوں میں اضافہ ملازمین کی حوصلہ افزائی کا ایک طریقہ ہے۔  اگرچہ یہ چیزیں اہم ہیں ، الہام کے اور بھی بہت کچھ ہیں۔  ایسے ملازمین کی حوصلہ افزائی کے بہت سارے طریقے ہیں جو حقیقی اور قابل ہیں۔  کسی ملازم کو پچھلی طرف پیکٹ دینا ، یا میمو یا خط میں ان کی کامیابیوں کا ذکر کرنا ، حوصلہ افزائی کے اچھے طریقے ہیں۔  کلید یہ ہے کہ اپنے ملازمین کو اچھی طرح سے جانیں تاکہ وہ انہیں دے سکیں جو وہ واقعتا want چاہتے ہیں۔  یہ چھٹیوں کا وقت ، تعطیلات ، تنخواہ میں اضافے یا کچھ قدردانی ہوسکتی ہے۔


 آخر کار ، اس قسم کی چیزیں آپ کے ملازمین کے کام کے معیار کو بہتر بنائیں گی اور آپ اور ملازم کے مابین بہتر تعلقات کا باعث بنے گی۔  ملازم کے اپنے نقط of نظر سے ملازمت کے بارے میں بہتر نظریہ کا ذکر نہ کرنا۔  یہ ساری چیزیں بہتر کسٹمر تعلقات کے لئے بھی راہنمائی کرتی ہیں ، کیونکہ ایک خوش ملازم کسٹمر کو زیادہ خوش آمدید اور تعریف کرتا ہے۔  اس سے زیادہ فروخت ہوگی ، جو کسی بھی کاروبار میں حتمی مقصد ہے۔


 الہامی لوگوں کی مدد کیسے کرتی ہے؟


 ایک شخص بہت سے طریقوں سے حوصلہ افزائی سے فائدہ اٹھا سکتا ہے۔  حوصلہ افزائی ذاتی اہداف یا شاید وہ اہداف حاصل کرنے میں مدد کرے گی جو آپ نے منیجر کے ذریعہ طے کی ہیں۔  اوقات ایسے بھی ہوتے ہیں جب اہداف ناقابل شکست معلوم ہوسکتے ہیں۔  یہ تب ہوتا ہے جب ملازمین کی صحیح ترغیب سے تمام فرق پڑسکتا ہے کیونکہ اس سے ملازم کو اعتماد میں اضافے کا امکان ملتا ہے۔  اس سے انہیں مشکل اوقات سے گزرنے اور اپنے مقاصد کے حصول کے لئے سخت محنت کرنے میں بھی مدد ملے گی۔


 کسی کام یا ملازمت پر زیادہ مثبت نقطہ نظر حاصل کرنا ملازمین کی درست حوصلہ افزائی کا براہ راست نتیجہ ہے۔  یہ آپ کے کاروبار میں ایک اہم قدم ہوگا کیونکہ اس سے آپ کے صارفین بھی خوش ہوں گے۔  یہ ایک آسان کام کی طرح لگتا ہے ، اگرچہ جب آپ کے ملازمین خوش نہیں ہوتے ہیں تو ، اس سے ظاہر ہوتا ہے۔  ملازمین کو وہ کام میں اچھ yourا کام دیکھنے کے لئے ترغیب دینا اور یہ دیکھنا کہ وہ کس طرح کسی کی مدد کررہے ہیں آپ کے ملازمین اور آپ کے صارفین کے ل your آپ کے کاروبار کے بارے میں مثبت نظریہ حاصل کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔  اگر آپ کی کمپنی "رٹ" میں پھنس گئی ہے تو پھر تبدیلی کا وقت آسکتا ہے۔  شاید مناظر کی تبدیلی یا پورے کاروبار کو چلانے کے انداز میں تبدیلی۔  اس کام کے حصول کے بارے میں کون بہتر سوچ سکتا ہے جو روزانہ کام کرتے ہیں؟  ملازمین سے ان پٹ مانگنا ملازمین کی حوصلہ افزائی کا دوسرا طریقہ ہے۔


 اگر آپ کی کمپنی "رٹ" میں پھنس گئی ہے تو پھر تبدیلی کا وقت آسکتا ہے۔  شاید مناظر کی تبدیلی یا پورے کاروبار کو چلانے کے انداز میں تبدیلی۔  اس کام کے حصول کے بارے میں بہتر نظریات کس کے پاس ہوں گے ، جو روزانہ کام کرتے ہیں؟  ملازمین سے ان پٹ مانگنا ملازمین کی حوصلہ افزائی کا دوسرا طریقہ ہے۔  تبدیلی کی طاقت کو سمجھنا ایک مشکل کام ہے ، حالانکہ صحیح حوصلہ افزائی کے ساتھ ، آپ کے ملازمین اس عمل میں ایک سرگرم حصہ بن سکتے ہیں۔


 حوصلہ افزائی کرنے والے ملازمین سے خود اعتمادی بڑھ جاتی ہے۔  آپ کے ملازمین کی پیداوری کے لئے خود اعتمادی اہم ہے۔  آپ ایسے ملازمین چاہتے ہیں جو خود پر اعتماد کریں اور اپنی کمپنی کے ل for عظیم کام کرنے کا اختیار رکھیں۔  کچھ مستحق محرک کو تفویض کرکے ، آپ اپنے ملازمین میں خود اعتمادی بڑھائیں گے اور ساتھ ہی ساتھ آپ اپنی کمپنی کی بہتری کی طرف ایک اہم قدم اٹھائیں گے۔


 صحیح حوصلہ افزائی کرنے والے ملازمین کو دوسروں کی حوصلہ افزائی اور مدد کرنے کا زیادہ امکان ہوگا۔  وہ کمپنی میں اپنی ترقی کا انتظام سیکھیں گے۔  اس سے آپ کو کم کام ملے گا اور ملازم کی پیداوری میں بہتری آئے گی۔


 کچھ عام وجوہات کیا ہیں جن سے ہم اپنے ملازمین کی حوصلہ افزائی نہیں کرسکتے ہیں؟


 ایسے اوقات ہوتے ہیں جب پریرتا کی ضرورت ہوتی ہے لیکن آسانی سے نہیں دی جاتی۔  اس کا نتیجہ مینیجمنٹ کا حوصلہ افزائی کی طاقت سے آگاہ نہ ہونے کا نتیجہ ہوسکتا ہے ، یا یہاں تک کہ منیجر کی وجہ سے جو کام کے مقام سے غیر حاضر ہیں جہاں ملازمین رہتے ہیں۔


 متعدد بار ہم اس علاقے پر قابو نہیں پاسکتے ہیں جس میں ہم کام کرتے ہیں ، حالانکہ کام سرانجام دینے کے لئے ناکافی سامان ملازمین کی حوصلہ افزائی کی سنگین کمی پیدا کرتا ہے۔  جس طرح آپ دعوت دینے والے ، صاف ستھرا ، گرم گھر میں گھر آنے سے لطف اندوز ہوتے ہیں ، اسی طرح آپ کے ملازمین صاف ستھرا ، مدعو کرنے والے دفتر میں آنا چاہتے ہیں۔  ڈیوائسز کو اپ ڈیٹ کرنا اور ایسا ماحول تیار کرنا جس میں آپ کے ملازمین ترقی کی منازل طے کرسکیں ان کی حوصلہ افزائی کرنے کا ایک بہت اچھا طریقہ ہے ، حالانکہ حوصلہ افزائی کرنے کا یہ سب سے عام طور پر دیکھا جاتا ہے۔


Comments